kungsträdgården

Började dagen med engelska nationella där vi fick skriva uppsats. Efter det så fick man arbeta resten av lektionerna på "valfri plats". Me and me girls tyckte det vore dumt att kasta bort det fina vädret så vi drog in till just vackra Kungsträdgården och fotade lite under de rosa körsbärsträden som blommar för fullt. Gick även runt och kollade i lite affärer, och hittade alldeles för mycket. Blir fan deprimerad..

Vid fem så mötte jag Jt nere i centrum. Det var egentligen tänkt en fika men båda var så hungriga så vi drog en Subway istället. Värt. Satt och snackade skit i någon timma, sedan tog vi bussen hem.

Det var min dag det. Just nu sitter jag och håller på med dom här satans bilderna som ska upp på facebook, men är nästan klar så snart så! Sedan blir det nästan sängen för min del. Är så himla trött. Pussen på er!

image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0