Livet i Skärgården

Heeeje på er. Igår förmiddag åkte jag ut till landet med mina föräldrars vänner. Kom ut någon gång innan 12 och satan vad härligt det var. Solen sken, vindstilla och inte ett moln på himlen. Dock blir det ju alltid lite kallare vid kusten men när vi satt på baksidan så var det minst 20+. Helt ok för att vara maj.

Satt ute och pluggade hela dagen, jäkla matte-nationella på tisdag.. Tänkte dock inte på att solen skulle ta så fick världens jäkla bondebränna av mitt linne. Haha!

På kvällen grillade vi nere vid bryggan och åt middag i solnedgången. Sedan så blev det bastu och jag badade i havet för första gången i år! Blev ganska sent premiärdopp för mig men bättre sent än aldrig, var faktiskt endå bara 10 grader i vattnet. Sen så pluggade jag ännu lite mer och sedan la jag mig i soffan med Vicki och Tilde och kollade på Sunes Sommar, så jävla bra.

Åkte hem idag runt halv 3. Sen jag kom hem har jag bara pluggat en massa och ätit middag. Vi höres! P & K

image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0