mors dag

Heeeeeeeejsan på er! Satan vad tiden går fort, redan söndag kväll och det känns som att det var fem minuter sen jag gick hem från sista lektionen i fredags. Jaja.

I fredags så låg jag först och solade och hade det mys med Julia och Louise på balkongen efter skolan. Luv you gurls! Sedan på kvällen så var jag barn- och hundvakt. Haha föräldrarna kom hem vid 3 så jag var lagom trött igår morse när jag skulle upp och jobba vid 9.

Jobbade fram till fyra. På kvällen var jag hemma med Vicki och kollade EVSC. Haha vi satt och hoppade upp och ner i soffan under hela poängutdelningen.

Idag när jag vaknade gick jag upp till ICA och köpte en blombukett och lite frukost, sedan så fixade jag och Vicki i ordning ute på bak-terassen innan mamma och pappa hade gått upp och överraskade dom med fin-frulle. Var mucho uppskattat. På eftermiddagen åkte vi och köpte en moppe åt mig eftersom att min förra fina pärla blev snodd och kände att det kunde vara skönt att ha en i sommar. Åkte runt med jeepen hela dagen, helt underbart.
Till middag köpte vi med oss thai och nu vankas det efterrätt. Puss på er!

image description
image description
image description
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0