onsdag

Heeeeeeeeeje. Vilket jäkla väder vi har haft idag Sverige! Eller ah i några dagar i och för sig men idag var det extremt. Efter skolan så drog jag, Michaela och Lovisa hem till mig. Vi bytte om till bikini, drog ut lite kuddar och handdukar på balkongen, satte i iPhonen i högtalarna och stekte i solen. Seriöst, vi låg och lökade. Och det är andra maj!? Åh gotta love Sweden sometimes..
Dom drog iallafall vid fyra. Gjorde inte så mycket då. Pratade lite med mamma. Sedan vid halv sex tog jag bussen till Heron och mötte Michaela, Lovisa, Olivia och Johanna där. Vi såg Projekt X. Alltså seriöst. Vill också på en sån fest! Den var faktiskt rolig. När den var slut fick jag vänta på bussen i hundra år forever alone. Kom hem typ nio och nu ska jag lägga mig och kolla lite Big Brother innan jag somnar. Dock har det börjat bli tråkigt.. Aja. Pussen på er! Tagga nationella imorgon!

image description
image description
image description
bilder från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0