sjukling

Hejhej hallå. Orkar inte med måndagar. Började 9.20 med idrott. Efter lunchen fick vi tillbaka engelska- och svenska nationella. Blev helt okej nöjd. Sedan hade jag en håltimme på tre timmar för att slutligen bara sitta och vänta på ett jävla betygssnack med min spanskalärare. Man ba men ah okej, vi kör på den nu.
Efter det åkte jag moppe hem i shorts och kofta i 10 minusgrader och regn. Kul. Bytte om, tryckte i mig ett äpple och drog ner till jobbet. Slutade åtta och nu sitter jag här i min onepiece med värk i hela kroppen, fryser och har så satans ont i halsen när jag sväljer. Antagligen är febern och hälsar på. De är ju kul. Har två viktiga lektioner imorgon också så måste kriga mig till skolan -.- Oooorkar inte :( Måste dessutom plugga massa nu också innan jag kan gå och lägga mig. Bajs. Peace på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0