valborg osv

Heje, loves! Ååh.. don't no where to start. Mitt lilla "mini-lov" har varit så jäkla bra. I fredags så bjöd jag över lite folk från min gamla klass och hade en liten reunion. Seriöst är helt kär i det folket, alla så jäkla goa ♥ Därifrån kommer alla bilderna som jag la upp i typ förrförra inlägget.

I lördags så var jag, Emma, Johanna, Michaela och Olivia hembjudna till Lovisa på en liten tjejmiddag. Satt i hennes uterum hela kvällen och åt god mat, kladdkaka, spelade gitarr och sjöng med, skrattade och hade det allmänt gött!

Söndagen spenderade jag hemma i soffan. Var så jäkla seg så orkade inte med någonting.

Igår, självaste Valborg! Jobbade 14-20, så missade allt det fina vädret.. Sedan på kvällen så blev ingenting som det var tänkt. Men det var mysigt endå. Som jag skrev för ett år sedan så tycker jag egentligen inte om Valborg så mycket, så hade inga höga förväntningar. Men helt oplanerat så kom Marcus, Andreas, Kolmo, Hilding, Johanna, Mathilda, Ludde och Oskar hem till mig. Vi hade det trevligt och mysigt på baksidan, ganska lugnt. Sedan så skulle Geron och Robin komma, men med sig så har dom typ fjorton pers. Och det var ett big no no för mig, iaf på Valborg så skickade ut alla och så skulle vi egentligen dragit till Källbrink. Men det hände lite saker på vägen, så det slutade med att jag, Geron, Robin och Andreas gick hem till Geron och kollade film. Vandrade hem någon gång innan två och ah, det var min Valborg.

Idag vaknade jag typ ett. Gick och la mig ute på balkongen och schtekte i solen och åt frukost. Vid typ fyra så kom Lovisa över. Då vandrade vi upp till ICA och köpte med oss SIAs vaniljglass (bästa), jordgubbar och kolasås. Sedan så la vi oss på balkongen och schtekte lite till. Alltså åååhh, har nog aldrig ätit något så gott! Låg där och snackade och tog det lugnt i några timmar. Sedan for hon hem och sedan dess så har jag inte gjort så mycket. Ätit, städat lite och kollat tv. Har varit så jäkla seg hela dan.

Back to reality imorgon då.. Fast gillar inte det där uttrycket för tycker inte att det stämmer, men det ska vi inte gå in på nu. Ni fattar vad jag menar. Ska bara gå ner och borsta tänderna, sedan blir det sängen. Puss på er alla fina! Hoppas ni haft en bra långhelg!



från i lördags

image description
image description
image description
image description
idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0