blankt

Heeeeeeeeeeeeje på er. Har stängt in mig i mitt rum, tänt massa ljus, spelat lite gitarr, lyssnar på musik och dricker te. Hashtag cozy.

Skolan idag var så jäkla chillad. Började kvart över 11 med idrott där vi körde brännboll tillsammans med någon annan klass. Mest awkwarda på hela veckan. Vet inte vad som gick snett med mig och den sporten. Eller jo, allt. Efter så gick jag och några tjejer från klassen och köpte med oss lunch från diverse ställen och satte oss i parken och åt. Jag och Elli köpte med oss från Castellos salladsbar och det var faktiskt riktigt värt pengarna.
Efter två timmars lunch så hade vi Konstarterna Samhället där vi bara fick ett papper i handen med våra betyg i kursen. Jag fick ett C som jag är mer än nöjd med. Det enda jag har gjort i kursen är en fem minuter lång redovisning och en betygsavgörande rapport som jag skrev på 22 timmar. Så helt ok.
Efter jag slutat åkte jag och mamma till Farsta en snabbis. Köpte lite sommarkläder från Gina Tricot som jag ska ha i Grekland, åh kommer blir så awesome!

Annars då? Jo jag är hes som en åsna. Börjar på riktigt nästan tappa rösten, hoppas det blir bättre till imorgon. Är klar med alla inlämningar, prov och läxor i skolan så har praktiskt taget sommarlov nu, enda jag behöver göra är att gå till skolan. Dock har vi knappt några skoldagar kvar. Är ledig imorgon, på tisdag och onsdag. Så en, två dagar kvar plus skolavslutning. Denajs :)

Nej men puss på er, på återseende!

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0