18th birthday

Vet att min bloggning varit påtagligt frånvarande förra veckan, sorri x tusen för det! Ska kompensera det i ett senare inlägg med detta tänkte jag tillägna min födelsedag.

Fyllde alltså hela 18 barre förra onsdagen (3/4) och ja, det var väldigt blandade känslor om man säger så. Samtidigt som det var grymt kul att äntligen få gå på krogen så var det sorgligt att inse att mina barndomens år är över. Kunde dock inte firat den på ett bättre sätt, bästa var att min bästa vän var med hela dagen!

Började med mysbrunch med mina fina flickor, dom är verkligen bäst! Sen på kvällen åkte jag och familjen plus Michaela in till Söder och åt middag på Bröderna Olsson, as gott och så jäkla cozy! Sen så drog jag och Michaela vidare och mötte upp Hilding, Joel och Johannes. Vi drog till Nype, wohoo första klubben (bortsett från Grekland)!!! Dock var Nype rätt segt ställe men det blev ändå en jäkligt rolig kväll. Tog nattbussen hem och var hemma, glad, nöjd och full i sängen vid halv 4. Helt klart en bra 18 års dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0