Helgen

Helloooo. Skit tråkig uppdateringen på senaste tiden. Ber om ursäkt för det men blickar framåt.

I fredags så mötte jag Geron efter skolan. Vi åkte till Rådsparken där vi mötte OP, Oskar, Robin, Wille och Niklas. De spelade lite boll medans jag satt och solade och kollade på. Sedan så åkte vi till Källbrink och kollade på fotbollsmatch, Huddinge - Fullersta. Rätt tråkig match så drog vidare hem till mig sen och kollade på film.

I lördags så träffade jag Sofie på kvällen! Åkte först hem till henne och åt middag, grillat kött broshan. Sedan åkte vi vidare till Heron och kollade på bioo. Vi såg Studentfesten, och den var så jäkla rolig! Hade iof rätt låga förväntningar då jag hört att den skulle vara rätt dålig, men jag tyckte precis tvärtom! Skrattgo och allmänt jättemysig som gav massa sommarfeelings! Var hemma runt 12 någon gång.

Igår så grillade jag med tjejerna! Möttes vid fyra utanför Coop och införskaffade provianten. Sedan åkte vi hem till Olvan och hade det gött. Kalasbra avslut på helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0