Helgen

Hade en så jäkla bra helg. I fredags så hade jag taco-mys med Julia, Louise, Geron, Max och Oskar. Åt tacos (obviously) och kollade på film. Cozy kväll helt enkelt.

I lördags så var jag först i Farsta med mamma och Vicki. Hittade en jätte fin tröja som jag kommer använda sååå mycket i sommar på landet känner jag, och ett jätte fint linne inne på BikBok.
Sedan på kvällen så åkte jag, Michaela, Lovisa och Olivia ut till Michaelas landställe på Vaxholm. Sååå cozy!! Tog en promenad i solnedgången, fotade lite med min nya kamera, åt gott och kollade på film. Vi sov även över där.

I söndags så åkte vi hem med 12-färjan. Vid två då åkte jag på min lilla kusins barnkalas. Lilleman har hunnit fylla två år! Bjöds på tårta och saft ut i solen.
Senare så träffade jag Emma, Lovisa och Olivia på Ica och handlade lite, för att sedan bege oss hem till mig och ha grillmys. Woho första utomhus-middagen för i år!!
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0