Gina Tricot

Har tillbringat förmiddagen tillsammans med min mor i Sickla Köpcentrum. Sprungit runt och prickat av diverse saker på vår shoppinglista. Sprang även in på Gina Tricot och blev positivt överraskad. Har inte handlar där på evigheter känns det som, då Sveriges trettonåriga befolkning tog över där ett tag, men dom har fått in så sjukt snygga kläder!! Såg flera plagg som jag ville ha med mig hem, men jag nöjde mig med två. Det ena är en aaaasmysig stickad tröja i puderrosa. Blev så himla glad när jag såg den för har velat ha precis en sådan hela hösten, och äntligen hittade jag en för bara 199kr! Det blidde även en söt topp som jag tror kommer bli fin i Thailand med brunbrända armar! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0