Så var åter igen en tisdag över..

..och snart har väl nästa tisdag passerat också. Det är helt sjukt hur fort veckorna går.

Började skolan kvart över nio och slutade tjugo i två. Kort dag alltså. Skönt. Gjorde ett litet stop på H&M i sällskap av Michaela. Fick med mig hem lite småplock som jag tänkte visa imorgon. Spontanshopping lättar verkligen upp humöret, oavsett om det bara ett litet nagellack man får med sig hem!

Hemma har jag städat rummet, mina kläder får inte plats i garderoben eller lådorna längre så måste verkligen åka förbi Ikea inom snar framtid och införskaffa mig mig fler byrålådor, för just nu hamnar allting bara på golvet hela tiden. Har även pluggat och nu på kvällen så körde jag lite yoga. Haha nåja, försökte lite iaf men jag har fortfarande inte riktigt förstått mig på det så började köra lite core istället. High five för Alle!

Är jättepömsig så tänkte säga natti för mig och lägga mig och krama kudden. Har simning med klassen imorgon så får en liten sovmorgon. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0