Landet + Grillkväll

Hellooooo. I fredags åkte jag ut till landet med papsen. Var jättefint väder så vi var nere vid bryggan hela eftermiddagen. Framåt kvällen åkte vi ut och la lite nät också. Någon timme senare fick jag ett samtal från Louise som sa att de var i närheten med båten och undrade om hon och hennes familj fick komma över. Självklart! Så det blev en mysig middag i solnedgången tillsammans med familjen Frykfeldt.

När jag vaknade på lördagsmorgonen så vandrade jag ner till bryggan och sa god morgon till Louise. Efter lite frukost bestämde vi oss för att bada lite! Och bada gjorde vi! Vi var i nästan en halvtimme :D

Framåt två sa Frykfeldts skepp å hoj kamrater och seglade iväg, ungefär samtidigt som pappa och farfar skjutsade över mig till fastlandet där jag tog bussen hem. Var hemma igen runt halv fyra. Vid sex mötte jag upp pojkarna på Coop där vi inhandlade proviants för grillning. Efter en mucho god middag slappade vi bara i soffan framför film.

Igår var dessmindre rolig då jag jobbade.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0