Den blomstertid nu kommer

Heeeje! Äntligen är det sommarlov, och det har nog aldrig känts så välbehövligt som i år. Slutet av tvåan har varit insane! Märktes lite på betygen att jag inte riktigt pallade att lägga den energi som jag gjort förut på arbeten, men jag är nöjd med betygen ändå!

Samlades halv 10 med klassen i klassrummet, för att sedan vandra ner till Sjödalsparken där själva avslutningen hölls. Kanonväder och fin sång. Därefter samlades vi i klassrummet igen där vi fick våra betyg, Anders läste en flummiga dikt som alltid på skolavslutningarna, och Micke höll ett fint avskedstal med gråt i halsen (aw!). Kommer sakna att ha honom som lärare nu när han slutar. Därefter blev vi ivägskickade. Haha Anders: "Ja, stick iväg med er då."

En timme senare drog jag till Långsjön tillsammans med Johanna, Lovisa, Elli, Sandra, André och Olvan. Spenderade eftermiddagen där med sol och bad + lite picknick. Mys!

Ikväll ska jag först till Johanna och grilla med klassen, sedan så kanske jag drar vidare men vi får se hur det blir. Puuusss

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Elli

Du är så himla fin, darling!

2013-06-12 @ 16:50:18
URL: http://ellinorakesons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0