Midsommar

Hej på er! Hoppas ni har haft en bra helg, något som jag verkligen har haft. Jag firade tillsammans med mina fina tjejer; Julia, Louise, Elin och Elin ute på mitt landställe i skärgården (det ända som gäller på midsommar) där mina föräldrar också enligt tradition hade fest.

 

Själva midsommarafton innehöll allt som en midsommarafton ska innehålla; sillunch, dans runt midsommarstången, 5-kamp och en massa annat roligt. På kvällen åt vi grillat till middag och runt tiosnåret blev vi upphämtade av några kompisar och drog på fest mitt över fjärden. DJ-bord och dans nere vid bryggan, massa trevligt people och en jävla massa alkohol. Behöver jag ens säga mer för att ni ska inse att det blev en jävligt najs kväll? Papsen och Johan hämtade oss mitt i natten med Snipan (båt) och hahah efter när vi var tillbaka hemma hos mig blev det minst sagt en interesting evening.

Midsommardagen vaknade somliga av oss (ej jag) upp med en redig bakfylla och lätt ångest, minnena och skratten tog dock över. Inte helt oväntat blev det en riktig chillardag som spenderades i våran soffgrupp på verandan under massa filtar. Cåååzyy. På kvällen blev det även ett bad i tunnan nere vid bryggan.

Idag hjälpte alla bara till å typ städa och fixa osv. Skjutsade över de flesta efter frukost och sedan drog även vi hem efter lunch. En sådan jävla bra helg.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0