Glad påsk

Heje på er! Har helt glömt bort att blogga, sorray!!

I torsdags så fick vi ju i alla fall lov, så galet skönt! På kvällen kom tjejerna hit och hade myskväll. Vi hyrde Magic Mike (GvfmyzHvdhoPft) och gjorde crème brûlée och hade massa gurltaalk.

I fredags så var jag med Emma och Olivia och hade tacofredag! Spelade även anden i glaset, FETT läskigt, och kollade på Harry Potter. Tog typ halv 1 bussen hem tillsammans med Emmsan.

Igår var jag på påskmiddag hemma hos mormor och morfar med släkten. Var fett mysigt!

Idag har jag bara degat, vaknade typ halv 2.. Nu på kvällen åt jag på Kina Thaien med mormor & morfar och min morbror & hans tjej och min lilla kusin vitamin, cutest kid EVER!

Ska kolla lite Teen Wolf nu innan jag somnar, pussen bröder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0