Härlig onsdag

God afton vänner. Har varit en sådan jäkla bra dag idag. Inget speciellt sådär, men har bara mått allmänt bra. På förmiddagen var vi och simmade med klassen, var helt slut efteråt! Sedan åkte vi till skolan och käkade lunch. Sedan så hade vi seminarium i en timme och efter det så slutade jag för dagen! Köpte med mig latte och kakor hem då, mamma var hemma så vi satte oss ute på verandan och mös i solen, underbart!
Sedan så lagade jag mat, blev så jäkla gott! Och hela familjen var hemma och åt tillsammans, händer typ en gång i månaden. Så var riktigt mysigt!

Nu måste jag sätta igång och börja plugga matte, har prov imorgon.. blä. Pussen

 

 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej Alice, jag kom på en sak att du har ju kvar de där gamla bilderna jag la in för jättelängesedan, och om du vill att jag tar bort dom eller nåt så är det bara att säga till!
Kramis

Svar: Hej vännen! Ja det skulle vara jättesnällt! Men du skulle inte ha lust att byta ut dom? Förstår om du inte orkar eller har tid men skulle vara supersnällt om du hade lust med det någon gång framöver, kramisar :)
alice

2013-04-01 @ 18:43:46
URL: http://linneapalmer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0