Sorri bröder

Förlåt att jag bloggat så dåligt men glömde det i helgen och sen gick jag ock blev sjuk, blä :( Meeen, tänkte berätta lite kort om helgen!

Åkte hem ifrån fjällen på torsdagskvällen för att överraska Michaela i skolan sedan på fredagsmorgonen, hennes reaktion gjorde det såå värt det! Efter skolan åkte jag och Lollo med henne hem och åt tårta och öppna presenter. Felix var även med. Lämnade henne sedan för hon skulle ut med sina myndiga vänner på kvällen.
Jag å andra sidan spenderade kvällen hemma hos Marcus där det var lite party. Nästan alla mina vänner var där så det var så himla kul! Drog hem vid 2-tiden och Julia och Louise sov här.

Vaknade hyfsat tidigt och alla tre med en hyfsad bakfylla. Efter lite prat och skratt om gårkvällen gick jag upp och gjorde pannkisar åt oss. Mysi!
Resten av dagen degade jag bara. Drog en kebab sen på kvällen med några vänner. Somnade vid tio. Hah.

Söndagen spenderade jag på Friends Arena med stora familjen och kollade när Bajen drog hem SM guldet i bandy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0