Älskade värme

Tjo bloggen! Fullkomligt älskar detta väder! Måtte det hålla i sig nu och att det inte blir en repris på förra maj.
I förmiddags åkte jag och Lollo till Hammarby och gjorde en intervju till våran organisation och ledarskaps-uppgift. Gick finnemang. Tog sedan tvärbanan och tåget tillbaks till Huddinge lagom till lunchen i skolan. Satt sedan ute och solade resten av rasten. Slutade kvart i tre, våran lärare lät oss gå lite tidigare! Bror han är asså. Sedan jag kom hem har jag legat ute på balkongen och solat och läst i våran jäkla svenskabok.
Vet inte riktigt hur jag gör i kväll ännu. Måste iallafall plugga men kanske drar iväg sen efter det. Får se. Vi höres bröder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0