Grå onsdag

Hola nachos. Jäkla trist väder idag. Får dock vara glad att värmen håller i sig iallafall. På idrotten imorse körde vi brännboll ute på parkeringen. Som tur var så regnade det inte just då. Mitt lag vann, woho! #dreamteam. Efter lunch så pratade vi bara betyg med våran engelskalärare och jag landade på ett B, vilket jag är nöjd med :) Sedan slutade vi för dagen så det var en jävligt chill skoldag. Fick skjuts hem av André så slapp bli blöt i regnet också.

Väl hemma så la jag mig och kollade på PLL i sängen. Fett mysi. I princip det som jag har gjort tills nu.. Heh. Men ska faktiskt plugga nu! Vicki kom upp med lite fruktsallad också, yeess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0