Helgen

I fredags åkte jag ut till landet med familjen direkt efter skolan. Har varit så fullbokad och upptagen hela våren så det var första gången som jag var ute för i år. Världens finaste plats är det, älskar att vara där. Kanonväder bjöds det på också! Åt grillat till middag nere vid bryggan i solnedgången, underbart.

Åkte hem vid tvåtiden på lördagseftermiddagen. Låg ute i solen med mamma ett tag på verandan hemma när vi kom hem, och jag hann med att bränna mig :( Man måste vara så jäkla försiktig nu! Sedan på kvällen så kom Geron, Oskar, Niklas, Robin, Max och Wille över och kollade fotboll. Mysi.

Igår var det mestadels plugg som stod på schemat. Blev även lite morsdag firande på kvällen för världensbästa mamma<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0