Klänning, blommor, jobb och plugg

Tjeeeenare. Har så stört mycket i skolan just nu, därav den tråkiga uppdateringen. 12 grejer på tre veckor. Låter ju rimligt #not. Förutom det äckliga pluggandet så rullar livet på rätt bra. Älskar att det bara blir ljusare och varmare ute.

Började 9.10 idag. Efter lunch hade vi NO-prov som gick sådär. Hade knappt pluggat men även fast det inte gick jättebra så kunde jag mer än vad jag trodde att jag skulle kunna iallafall. Efter skolan åkte jag hem en snabbis. Åt lite mellis och hängde med Vicki. Gjorde btw en jättefin fläta på henne! Och hon har btw världens finaste hår som jag btw vill ha! Gaaah. Sedan så mötte jag klassen och tog 16.16 tåget. Jobb på Globen! Även fast det är lätta pengar så ska det bli så jävla skönt när VM är över och vi inte behöver jobba något mer. 1: hinner inte med allt plugg och 2: har börjat få så jävla ont i ryggen :( Men det är najs!

Ska plugga lite historia nu och sedan så ska jag börja göra middag, tapas står på menyn! Mmmmm!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0