Valborg

Hejsan bröder. Antar att dom flesta av er är hysat slitna idag. Själv är jag jävligt seg, dock inget bakis! Hoppas ni hade det trevligt igår, för min Valborg sög rätt så fett.

Med övertygande av Em och Tilda så skippade jag eftermiddagen i skolan och drog till Uppsala med de nämnda plus Michaela, Lovisa, Sara och Emelie. När vi kom fram sken solen och vi var allmänt taggade. Sedan så gick det bara utför om man säger så. Galet mycket folk, missförstånd, ingen teckning på mobilen, knappt någon alkohol och till sist regn resulterade i att vi satte oss på pendeln hem efter cirka två timmar. Fun.

Väl hemma i orten igen så åkte alla bara hem till sig och bytte om och lite så, för att sedan sammanstråla hos Tilda. Tack guuud för att vi hade det trevligt där, annars hade jag fan avgått. Käkade middag, drack goda drinkar och dansade till musica.

Sedan vid halv elva så började vi att röra oss mot segeltorp där vi hade blivit bjudna på fest hos ingen mindre än mannen, myten, legenden: John. Haha. Vi kom dit, gick in på toan för att kirra, blev sedan utslängda för att polisen kom. Haha, men vi kom in iaf! Nejmen efter det började jag väl att ge upp hoppet om en bra Valborg och satte mig på bussen hem. Låg i sängen 1 helt nykter och allmänt tpl.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Du kan ju bara smsa julia din lösen och mail så kollar jag in och tar bort dom! Är det något annat du vill att jag fixar?
Kramis

2013-05-01 @ 18:34:06
URL: http://linneapalmer.se
Postat av: Linnea

och juste, jag kan byta ut dom om du bara ger mig lite bilder att byta till så fixar jag såklart det! :)

Svar: oj shit har helt glömt bort detta! bloggar typ aldrig från datan längre så ser aldrig kommentarerna då. men har du fortfarande lust att fixa i ordning bilderna lite? :) isf hur ska jag skicka dom till dig osv? kram på dig!
alice

2013-05-01 @ 18:35:59
URL: http://linneapalmer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0