"Hej! Ursäkta, skulle vi kunna få fråga några frågor angående vårt gymnasiearbete?"

Waddup amigos. Såååå, det var inte så farligt att gå runt och fråga folk på stan som jag trodde. KIDDING var livrädd. Haha roligaste var när Johanna skulle fråga en gubbe som gick förbi å hon börjar ba "Hej ursäkta, skulle vi..." å han kollar bara konstigt på henne och sen går vidare, utan att säga någonting. Och han gick jättelångsamt så det blev ännu fulare!! Haha började asgarva! Men iaf. Efter en hjälteinsats så hade vi tillslut fått ihop alla våra snabbintervjuer och då gick vi och satte oss och värmde oss på närmsta café för att sammanställa allt. Jag drog även en lite senare lunch där. Efter sammanställningen var kvar satt vi kvar och snackade ett tag och sedan tog vi tåget hem.

Här hemma har jag plöjt igenom några till Vampire Diaries-avsnitt. Asså de e så braaaaaa. Kan inte sluta kolla. 

Imorgon har vi i gruppen tagit ledigt så ska passa på och jobba lite då. Alltså blir det ingen sovmorgon för mig imorgon men det är så värt det den 25e. Puss på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0