Hello Tisdag evening

Jaaa.. alltså jag vet inte hur intressant det är för er att läsa om min dag, då den varit helt ointressant. Men vill vill vill(!) verkligen hålla igång bloggen nu så det blir ett inlägg vare sig ni skrollar förbi eller fortsätter läsa. OBS! Varnar er dock i förhand: följande text kommer att vara helt ointressant.

Klockan ringde första gången 06.15 imorse. Mina ögon grinade, ja inte jag - mina ögon, efter sömn. Kändes iaf som att det var mina ögon... Även fast jag är lyckligt lottade och endast börjar kl 8 en dag i veckan så har jag fan ändå rätt att klaga; att börja så tidigt är fan inte mänskligt.
Köttade iaf igenom tre långa lektioner innan lunch, och två lite kortare - dock rätt så meningslösa, lektioner efter. 
Kom hem. Åt mellis. Hängde lite med mamma. Kollade lite TVP. Åt middag. Kollade lite mer TVP. Och nu är det landskamp för fulla muggar. Go blå-gul!





Mamma hade lagat laxfilé å pasta å en jättegod saffranssås till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0