Lilla farfar på besök

Har egentligen ingenting intressant att blogga om för tillfället, men då jag lovat, fast egentligen så gjorde jag inte det va?, att jag skulle försöka hålla igång bloggen så tänkte jag ändå dela med mig om min dag. 
Gick till skolan i vanlig ordning för att sedan stå av ett två timmars-pass på jobbet. När jag kom hem vid halvsju-tiden så hann det gå cirkus 10 minuter innan farfar och hans fru plingade på dörren. Eftersom att vi ses så sällan så ville vi passa på att bjuda dom på middag. Mamma hade slängt ihop en jättegod pasta som det bjöds på. 
De sitter fortfarande kvar där nere och surplar kaffe men jag har utsäktat mig och gått från bordet då "jag har massa plugg som måste göras", så befinner mig just nu på rummet. Tror jag ska byta om och kolla på något TVD-avsnitt innan det är dags för natti. På återseende, gott folk!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0