Lollo 18

Heeeje på er (läs: Lollo). Ett jävla långt uppehåll har det varit! Vet inte varför det blev så, bloggade ju på rätt bra där ett tag, men tappade lusten helt enkelt.. MEN, utan att lova för mycket nu så tänkte jag försöka komma igång igen! Starting with this Saturday:

Dagen spenderades hemma i sängen framför några avsnitt av OTH. Efter en snabb sväng in i duschen mötte jag upp Emma vid pendeln och for mot Vasastan. Lollos farmor har en lägenhet där, wich is HUGE, som hon snällt hade lånat ut till oss för Lollos firande av sin 18års-dag i form av tjejmiddag! Jag, Em, Michaela och Emmy var där några timmar innan resterande 18 ladies anlände för att hjälpa till lite grand och fixa i ordning oss tillsammans. 
Vid 19-tiden serverades fördrinken och vi minglade på i någon halvtimme. Sedan serverades middagen och därefter efterrätt. Presentöppning och lite vinpimplande hann vi med innan vi drog vidare ut till Magenta. Efter X antal utekvällar som slutat värre än trist så kan jag nu äntligen pusta ut och säga att jag hade en så jävla lyckad utekväll. Seriöst jag hade så jävla kul! Jävligt kul och jävligt dyrt, men framförallt kul! 

För en gångs skull så hade jag med mig kameran och tog massa fina bilder, men oturligt nog så kom minneskortet på vift och därmed alla kvällens bilder, så ni får nöja er med några skeva pics från mobilen istället! Kraaaamizarr











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0