Mys-morgon

God morgon, eller förmiddag kanske man säger nu, på er! Denna vecka har vi temavecka i skolan, vilket innebär att det är vecka avsedd för oss att utöva våra metoder för våra gymnasiearbeten. Alltså lägger vi timmarna själva = sovmorgon every day = winning!! Så skööönt. Passade på att ha en riktig gosmorgon med Mallan och en kopp te. Måste dock börja göra mig i ordning nu för jag ska möta dom andra i min grupp och ta tåget in mot stan om 45. Vi ska göra snabbintervjuer med randoms, ni vet "Hej, ursäkta! Skulle vi kunna få ställa några frågor?"-intervjuer, vilket totally freaks me out. Är fett socialt handikappad och sånt här ger mig sådan ångest. Men men, it has to be done... Ha en fin dag bröder!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0