Utgång & Mysmiddag

Helloers people! Hoppas helgen varit bra för er. Själv har jag haft det kuuul. I fredags så slutade jag halv 4 i skolan och det var mörkare än mörkast ute. Kändes sådär.. Men när jag kom hem beställde jag sushi, hällde upp ett glas vin och skrev klart det sista plugget för veckan. Sedan kom Lollo över vid åtta-snåret och fixade i ordning sig här tillsammans med mig. Tog sedan tio-tåget in byn och mötte upp Elli och Sofie. Blev först en Wooken och sedan en Vickan. Var dock sjukt lite folk på båda ställena och inget drag så vi drog då vidare till Magenta. Var där och dansade i några timmar och avslutade sedan kvällen med en donken. Var hemma i sängen igen någon gång efter fyra tror jag.

I lördags vart det bakis-dag för fulla muggar, mådde EJ för bra. Sedan på kvällen kom JT och Julia över och mös. Jag lagade mat och fixade efterrätt. Hade allmänt jättemys med film och girltalk. Så värt.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0