Helgen

Tjo alla gäris. Det här med att komma igång med bloggandet gick ju sådär för mig, men i'm hanging in there! Vill verkligen så ska verkligen försöka. Men iallafall.

Helgen bjöd på fantastiskt väder med sol och värme, satan vilka sommarkänslor! På fredagen så bjöd Geron spontant över sig själv med ett sällskap på 7 grabbar. Vi grillade ihop här hemma hos mig och efter maten tog vi en promenad till Skeppsmyreparken och spelade några omgångar kubb. När solen hade tackat för sitt och myggen började bli allt för störande så vandrade vi hem till mig igen. Vi drog ut högtalarna på bakterassen och de flesta av pöjkarna hoppade i jacuzzin. Jag och några andra avstod dock så vi satt bredvid och fikade. Vid halv 2 körde jag ut dom då de lovat att de skulle bli en "tidig kväll". 




Lördagen spenderades ute på altanen där jag försökte jobba på brännan så mycket som möjligt. Om man heter Alice Stahre så är det otroligt svårt att försöka få en fin bränna då steget mellan likblek och tomatröd är hårfin. Bränt mig har jag redan hunnit göra den här våren och då jag inte ville göra det igen smorde jag in mig med solfaktor 30 över hela kroppen, vilket resulterade i att jag inte fick sådär jättemycket färg över huvudtaget. Men men, better safe than sorry. 



På kvällen vankades det 19-årsfirande hemma hos Olivia. Hon bjöd på tacos, tipspromenad, efterrätter to die for och en förjävla trevlig kväll! 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0