Och hon är tillbaks

Wazzzuuuupp ma broddas!! Kollade runt bland lite bloggar och insåg att jag helt glömt bort min egen. Kikade in här och insåg att jag endast gjort tre inlägg det här året, och det senaste var i februari! Inte asbra :/ Lite ledsen på mig själv att jag inte har bloggat någonting nu i vår då det är den här tiden som man verkligen vill komma ihåg. Sluttampen av min gymnasietid liksom. Måste medge att jag är rätt nostalgisk av mig och tycker det är så kul att kolla tillbaka på mina inlägg från slutet av nian med balen och allt, så därför bestämde jag mig att jag nu ska börja ta tag i mitt bloggande igen så att jag kan gå tillbaks om 10 år och läsa om vad jag hade för mig den sista tiden i trean! Till att börja med så tänkte jag lägga upp några inlägg med bildbomber från det som hänt sedan sist.
 
Min blogg har aldrig lockat massor av läsare men vet att några av mina vänner kommer att bli glada nu i alla fall ;) Bloggen är ändå mest för min egen skull, för nostalgen inom mig haha. Hope you'll enjoy :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0